2007. december 10., hétfő

Józsefvárosi pályaudvar

2005. december 10. 19:40-kor indult az utolsó menetrend szerinti vonat a Józsefvárosi pályaudvarról mely a MÁV legelső pályaudvara volt.Elvonatkoztatva közlekedési énemtől meg kell jegyeznem, hogy ez a környék a józsefvárosi személy és teherpályaudvar (a kínai piac) és a hajdani Ganz gyár is olyan terület mely a jövőben igen komoly ingatlanfejlesztés színtere lehet. Nagy területen a belvároshoz, közlekedési csomópontokhoz közel fekvő környék mely mai formájában jóformán csak a VIII. kerület statisztikáinak rontására jó.. ..mitöbb, egy rokon blogon (amennyiben egy az enyémnél ismertebb közlekedési témájú másik blogot aposztrofálhatok így) a felsoroltakkal szomszédos terület, a már Kőbányához tartozó Északi Járműjavító is megemlítődött gigantikaus ingatlanbizniszként, amennyiben az ÉJJ-t összevonnák szolnoki testvérével és az egész szolnokra költözne miközben a nem kis területen fekvő ÉJJ helyén egyébb beruházás, mondjuk lakópark létesülne. (Frissítés 2010: az ÉJJ már bezárt, egyelőre nem történt semmi a területén)Ha nagyon elszállok elkészíthetek egy ilyen térképet... ÉJJ, Ganz (melynek birtokviszonya valószínűleg elég szerteágazó..) és Józsefvárosi pu. pirossal körülkerítve. Zölddel fent az Aréna Pláza helye.. a többi nagy zöldterület a Fiumei úti sírkert a Népliget fele (jobb lent) és a kisebb Orczy kert (bal sarok).
(A tolatási munkákat végző M44-es fényképe hagyomásnyos képről lett digitalizálva)

Nincsenek megjegyzések: